مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود تاریخ امکان عودت ارز اربعین اعلام شد بهترین مارک ضد آفتاب مردانه ایرانی نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اخطار مدیرعامل رنو ؛ قیمت جهانی خودرو رو به افزایش است

  • کد خبر: ۸۳۹۰۱
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
اخطار مدیرعامل رنو ؛ قیمت جهانی خودرو رو به افزایش است
لوکا دی مئو مدیرعامل رنو اخیرا نسبت به افزایش هزینه‌های خودروسازان اخطار داده و گفته این امر روز به روز در حال گرفتن شتاب بیشتری است. آقای دی مئو تاکید کرده در نهایت این مشتریان هستند که باید جور هزینه‌های اضافی را کشیده و مبالغ بیشتری را برای خرید خودروهای جدید پرداخت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، آنطور که مدیرعامل رنو در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های اسپانیایی اظهار کرده، بخاطر شرایط موجود و کمبود تراشه در عرض ۱۲ ماه آینده باز هم قیمت خودرو افزایش خواهد یافت. آقای دی مئو با مقصر خواندن سازندگان تراشه، برخی از آنها را به سودجویی و سوء‌استفاده از شرایط موجود متهم کرده است. وی به یک نکته جالب دیگر اشاره کرده و گفته کمبود تراشه سبب شده خودروسازان روی تولید مدل‌های گران‌قیمت‌تر تمرکز کنند که این امر هم به نوبه خود افزایش قیمت میانگین خودروها را در پی داشته است.

آقای دی مئو افزایش قیمت خودروها را به رشد قیمت مواد اولیه و انرژی نیز ربط داده و اضافه کرده در حال حاضر فولاد، مس، آلومینیوم، سوخت و انرژی با قیمت بالاتری به دست شرکت‌ها می‌رسد. این افزایش قیمت متوقف نشده و کماکان ادامه دارد، از این رو در آینده باز هم احتمالا خودروها گران‌تر خواهند شد.

شماری از تحلیلگران نظراتی همسو با مدیرعامل رنو دارند و معتقدند صنعت خودرو دوران بسیار حساسی را سپری می‌کند. این تحلیلگران نیز به افزایش قیمت انرژی اشاره می‌کنند و می‌گویند صنعت خودرو ذاتا یکی از بخش‌های اصلی مصرف‌کننده انرژی است؛ در کنار این وجود هر گونه مشکل در زنجیره تامین، به‌ویژه مواد اولیه، پلاستیک و فولاد یک رقابت تنازع برای بقا را بین آنها بوجود خواهد آورد.

بد نیست اشاره کنیم رنو ماه‌های پر چالشی را پشت سرگذاشته و الان هم حال و روز چندان خوشی ندارد. شدت وخامت اوضاع این شرکت به حدی است که وزیر دارایی فرانسه چند ماه قبل گفته بود در صورت عدم اعطای وام، رنو ممکن است نابود شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->